Moje pierwsze noworoczne zdjęcia

Hej !
Co tam u Was słychać w nowym roku? Ja jestem zaskoczona tym, że miniony rok zleciał mi tak szybko, ponieważ miesiące mijały mi jak tygodnie a dni jak godziny. W dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam moje pierwsze zdjęcia, które zrobiłam sobie w nowym roku. Postanowiłam, że w nowy rok wyborę się razem z moim chłopakiem zobaczyć mural Kory, który znjduje się w Warszawie, ponieweaż jeszcze nie miałam okazji go widzieć na żywo a jego zdjęcia w internecie bardzo mi się spodobały. Oprócz tego nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła sobie przynim zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej:


A wy jak spędziłyście pierwszy dzień nowego roku?
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa!

Komentarze

  1. Od razu poznałam Korę :) Nie wiedziałam, ze ma swój mural. Z chęcią bym go zobaczyła na żywo. Ja nie lubię sobie robić zdjęć. Wpadnij do mnie. Link na moim profilu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pewnie fajnie było zobaczyć taki piękny mural na żywo!
    Ps ja już zaobserowałam całkiem niedawno, więc dziękuję za obserwację na moim blogu! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post!

    Kisses ...Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  4. W którym miejscu jest ten mural?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc już nie pamiętam dokładnie mojego pierwszego dnia roku xD Na pewno spędziłam go z chłopakiem i prawdopodobnie oglądaliśmy jakiś film.
    Poza tym niesamowity ten mural. Chciałabym zobaczyć go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Nowy Rok spędziłam z rodziną :) nie wiedziałam, że jest mural przedstawiający tę artystkę.
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx