Dlaczego nie robię zakupów w internetowych chińskich sklepach

Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że wyjaśnię Wam dosłownie w paru punktach punktach dlaczego nie kupuję rzeczy w internetowych chińskich sklepach. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu.
1. Mam pełno chińskich sklepów u siebie w mieście.
2. Nie wiadomo czy się nie trafi wadliwy towar.
3. Nie wiadomo czy trafię na przykład na kolor czy kształt jaki chciałam.
4. Jeśli chodzi o ubrania czy buty to wolę je przymierzyć w sklepie niż mają mi się trafić niedobre i później będę musiała marnować czas na odsyłanie.
5. Długi czas oczekiwania na przesyłkę a w sklepie kupię to co chcę bez zbędnego czekania.
A Wy kupujecie w chińskich sklepach za równo stacjonarnych jak i w internetowych ?
Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam tym postem. Po prostu chciałam wyrazić swoje zdanie na ten temat.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Kupowanie przez internet to trochę kupowanie kota w worku :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję przez internet ubrania tylko z Zalando bo jestem pewna,że mogę je zwrócić bez problemu jak nie będą pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chinskich kupuje pierdołki do domu. i jestem zadowolona

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie kupuję w chińskich sklepach. Wszystko jest zbyt słabej jakości i szkoda mi na to pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuje w chińskich sklepach, ale wyłącznie dodatki do zdobienia paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię chińskie sklepy :D Często robię w nich zakupy, szczególnie online :d

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś też nie byłam przekonana do chińskich sklepów i mimo, że teraz uwielbiam z nich zamawiać bo można znaleźć perełki za kilka złotych to i tak obawiam się czy produkt przyjdzie wadliwy lub ubrania za małe.
    Pozdrawiam
    eerie-world.blogspot.com
    fotografiawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo rzadko kupuje na chińskich stronach, bo czasami można znaleźć naprawdę super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam mam szczęście na tych stronach i przeważnie uda mi się trafić z rozmiarem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś nie byłam przekonana do takich zakupów, ale skuszona tym, jakie fajne rzeczy kupowały koleżanki - postanowiłam złożyć swoje pierwsze zamówienie na AliExpressie. Pamiętam, że była to torebka-lisek dla córki, który okazał się być super produktem - dokładnie zszyty i nie śmierdzący 'chińszczyzną'. Poza tym była ładna i kosztowała grosze :) Postanowiłam robić kolejne zamówienia i rzuciłam się na casy na telefon - uwielbiam jasne kolory, a te kupowane w Polsce niestety szybko się przebarwiają. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że case'y kupione na Ali w ogóle nie zmieniają swojego koloru. No i są o wiele tańsze. Jednym minusem jest dla mnie czas dostawy, ale można to przeboleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupowałam kilka razy i na szczęście nigdy nie musiałam nic odsyłać. Jakościowo też nie było źle.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie trawie chińskich sklepów, tam są same badziewia. Kiedyś coś zamówiliśmy z wicha to wszystko wyrzuciliśmy i za każdym razem jak patrzę na te sklepy to aż mnie ciarki przechodzą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx