Hej !
Postanowiłam, że dzisiejszy post będzie inny od pozostałych, ponieważ przygotowałam w nim naprawdę bardzo krótką ankietę, której pytanie dotyczy tego czy powinnam nagrywać filmiki na YouTube czy też nie. Link do niej znajdziecie między innymi klikając tutaj. Więcej na temat ankiety dowiecie się z poniższego nagrania:



Czas trwania ankiety to dwa tygodnie od daty napisania postu czyli od 8 sierpnia 2018 roku do 22 sierpnia 2018 rok. Postanowiłam, że ją zrobię, ponieważ chcę wiedzieć jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Za każdy oddany głos z góry dziękuję.
Teraz jestem na Mazurach, ale od razu po powrocie z nich jadę do Warszawy tak, więc o tym co się działo na Mazurach dowiecie się gdzieś za dwa tygodnie.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Głos oddany :)
    Mazury to przepiękny zakątek naszego, cudownego kraju :)

    Odnosząc się do Twojego komentarza na moim blogu. Detox jest w 100% produktem naturalnym, ma on pozbawić nasz organizm toksyn, a nie dostarczyć mu chemii. Zresztą skład potwierdza moje słowa.
    Czasami warto zainwestować w zdrowie, tym bardziej, że marka specjalnie dla moich czytelników wystosowała 40% kod rabatowy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi coś nie działa... Hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego i miłego pobytu na Mazurach :D Głos został oddany ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wejść w link ;/ Udanego wyjazdu! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany :) miłego wypoczynku na Mazurach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem, którym podzielę się oficjalnie: Powinnaś :) a przy okazji zapraszam do mnie do nowo tworzącego się bloga z opowiadaniem: https://storybymissfalco.blogspot.com/ :) Może jakaś współpraca?

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie idę wypełnić ankietę :D Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wypełniła też jedną u mnie, bo tak się złożyło, że kilka dni temu też takową stworzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Post! and I love your blog~

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego wypoczynku ! już oddałam swój głos w ankiecie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego urlopu! Głos oddany :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagrywanie to coś wiewię niż ankieta. Musisz są wiedzieć czy tego chcesz czy nie. Bo to Ty będziesz odnosić sukcesy i porażki.
    Pozdrawiam!
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego pobytu na Mazurach :) Głos oddany.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ankieta wypełniona!
    Co do tego czy powinnaś nagrywać czy nie - ja uważam że powinno to zależeć tylko od ciebie, jeśli dobrze się w tym czujesz to oczywiście będzie to frajdą i będzie sprawiać przyjemność obserwatorom. Nie mniej jednak powinnaś trochę zainwestować/zmienić oświetlenie bo jednak jakość nie wygląda zbyt dobrze. Powodzenia w nagrywaniu!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx