Moje cztery ściany

Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że w końcu pokażę Wam mój pokój, ponieważ nie miałyście okazji jeszcze go zobaczyć. Jak będziecie mogły zauważyć na nagraniu jest on bardzo mały, ale po mimo tego staram się, aby był w nim porządek, ponieważ jestem maniaczką czystości, ale w granicach zdrowego rozsądku. Ściany w nim są koloru srebrnego a nad łóżkiem możecie zobaczyć namalowane kwiaty. Meble w nim są głównie w kolorze ciemnobrązowym co mnie bardzo denerwuje, ponieważ widać na nich bardzo kurz. Na szafkach znajdują się między innymi różne zdjęcia z gwiazdami, figurki czy kosmetyki. Jeśli chodzi o okna to postanowiłam, że jedna roleta będzie srebrna a druga pomarańczowa. Poniżej znajdują się zdjęcia oraz nagranie, w którym oprowadzam Was po moim pokoju:












Znowu postanowiłam się do Was odezwać. ponieważ jeśli mam być z Wami szczera to po mimo tego, że trema mnie zżera to po woli zaczyna mi się to podobać. Mam nadzieję, że nadal będziecie dla mnie wyrozumiałe, ponieważ wszystkiego nadal się jeszcze uczę jeśli chodzi o nagrywanie i montowanie filmików. Chodź szczerze mówiąc nie wiem czy będę dla Was nagrywać regularnie.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa!

Komentarze

  1. Widzę jeden problem - mówisz i nic nie słychać, bo wyłączony jest dźwięk na filmie.

    Też zastanawiałam się nad vlogowaniem, ale chyba jeszcze nie teraz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zauważyłaś. Już to poprawiła.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pokoik jest naprawdę przytulny :D Fajny pomysł z tymi roletami ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zagospodarowany :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygnębiający trochę widok z okna.
    Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! świetnie to wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nagrywasz. :) Przytulny masz pokój. :) Piękne niebo na nagraniu. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx