Wspomnienia z nad morza

Hej !
Co tam u Was ?  Ja przez ostatnie dwa tygodnie przebywała na turnusie rehabilitacyjnym w Łebie. Będąc tam chodziłam na różne zabiegi i ćwiczenia. Oprócz tego dużo spacerowałam po mieście, brzegiem morza oraz miałam okazje być na polskiej pustyni. Wybrałam się również na Piknik Historyczny do Lęborka, który odbył się z okazji 100-lecia Niepodległości Polski. Mój wyjazd do Łeby nie mógł się odbyć bez małych, pamiątkowych  zakupów podczas, których kupiłam sobie trochę ubrań i dodatków w sklepie 4F, ponieważ nie dość, że mi się one spodobały to jeszcze do tego były duże promocje i szczerze mówiąc są to moje pierwsze rzeczy z tej firmy.


Torebka:
Zapłaciłam za nią 31.99 zł.
Torba:
 Zapłaciłam za nią 31.99 zł.
Portfel:
 Zapłaciłam za niego 31.99 zł.
T-shirt:
 Zapłaciłam za niego 27.99 zł.
T-shirt:
 Zapłaciłam za niego 59.99 zł.
Kurtka:
 Zapłaciłam za nią 143.99 zł.
Skarpetki:
 Zapłaciłam za nie 18.39 zł.
Adidasy:
 Zapłaciłam za nie 189.99 zł.
Japonki:
Zapłaciłam za nie 23.99 zł.
Ogólnie to jestem bardzo zadowolona z wyjazdu, ponieważ bardzo lubię jeździć nad morze oraz spędzać nad nim miłe i niezapomniane chwile. Poniżej możecie zobaczyć moją fotorelacje z nad Bałtyku:




















Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Piękny jest ten nasz Bałtyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jakie cudowne zdjęcia, chciałabym tam kiedyś wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny i ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda na zdjęciach wygląda na rewelacyjną :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Z chęcią bym się tam wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wyjazd :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Łebę, także bardzo fajnie oglądało mi się zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Łebie nigdy nie byłam, ale uwielbiam nasze polskie morze.
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia
    Www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak poczynić dobre zakupy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj też bym już z chęcią pojechała do Łeby, a dopiero w lipcu:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz w tej czerwonej sukience <3

    Zapraszam serdecznie na nasz blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx