Hej !
Majówka zbliża się wielkimi krokami tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście zrobię swój autorski tag, który nazywa się "Majówkowy Tag" lub "May Tag". Pytań do niego jest tylko 5, ponieważ nie miałam pomysłu na więcej. Tak, więc nie przedłużam już tylko przechodzę do odpowiedzi na pytania.



1. Czy lubisz Majówkę ?
Tak lubię.
2. Czy czekasz na nią z niecierpliwością ?
Tak, ponieważ lubię spędzać czas na powietrzu.
3. Jak ją spędzasz ?
Spędzam ją z moim chłopakiem na imprezach, koncertach i spacerach.
4. Jaka jest Twoja ulubiona majówkowa stylizacja ?
Nie mam takiej, ponieważ ubieram się w to na co mam ochotę.
5. Co Ci się najbardziej podoba w miesiącu maj ?
To, że przyroda całkiem obudziła się do życia. Dzięki temu na dworze jest wesoło i kolorowo.
Jeśli macie pomysły na kolejne pytania do tego tagu to piszcie je w komentarzach pod tym postem. Możecie również zrobić go na swoim blogu.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię w maju to, że jest tak zielono i pięknie. W końcu wyszło słońce i ma się na wszystko więcej ochoty ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com 💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście myślę, że tagi są czymś fajnym zwłaszcza jeżeli osoba na nie odpowiadająca ma coś fajnego do przekazania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag ^^ Również w Maju podoba mi się to, że przyroda całkiem obudziła się do życia ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Majówkę spędziłyśmy na przemian w pracy i z narzeczonymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze nigdy MAJÓWKOWEGO TAGu. Oryginalnie :) Szkoda, że tylko 5 pytań.
    Pozwól, że wraz z Tobą na nie odpowiem:)
    1. Także lubię.
    2. W dodatku odpoczynek i rewelacyjna pogoda :)
    3. Ja w tym roku pilnowałam domu. Gotowałam obiadki, spacerowałam, grałam i spędzałam czas z chłopakiem :)
    4. Mam podobnie. To co wpadnie pod rękę :D
    5. Też bardzo to lubię. Natura, gdy zakwita jest przepiękna :)
    Też nie mam pomysłów na kolejne pytania..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx