Christmas Tag 🎅🌲

Hej !
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkim krokami tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę bożonarodzeniowy tag. Wiem, że on na moim blogu pojawiał się nieraz, ale tym razem starałam się wybrać takie pytania na, które nie odpowiadałam bądź takie, na które odpowiem inaczej, ponieważ zmieniłam zdanie co do niektórych rzeczy.  Tak, więc bez zbędnego przedłużania przechodzę do tematu postu:
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt ?
Przygotowania do świąt zaczynam gdzieś tydzień przed nimi.
2. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia ?
Najbardziej w tych świętach lubię to, że mogę spędzić je w rodzinnym gronie.
3. Odliczasz dni do świąt ?
Kiedyś odliczałam, ale teraz z wiekiem mi to przeszło.
4. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie ?
Spędzam je w odświętnym ubraniu i nawet nie przeszło mi przez myśl to, aby spędzić je w piżamie.
5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek ?
Jak co roku otwieram prezenty w Wigilię.
6. Jakieś świąteczne życzenia ?
Życzę sobie zdrowia i spełnienia marzeń.
7. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach ?
Moim ulubionym bożonarodzeniowym zapachem jest zapach pomarańczy.
8. Ulubiony świąteczny kolor ?
Moim ulubionym świątecznym kolorem jest kolor złoty.
9. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia ze świętami ?
Tak, mam.
10. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne.
Jedną z najbardziej moich ulubionych piosenek świątecznych jest piosenka wokalisti Inna pod tytułem I Need You for Christmas.

11. Ulubione świąteczne jedzenie ?
W święta najbardziej lubię jeść uszka z kapustą i grzybami.
12. Ulubiony zimowy napój ?
Zimą najbardziej lubię pić herbatę malinową.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Alez mi się już świątecznie zrobiło <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis :) A może teraz coś o tym, jak dobrać strój na Wigilię? Wiele osób wciąż zadaje sobie takie pytanie, myślę, że mogłabyś poruszyć taki temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;) Ii piękne zdjęcia ♥
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zaczynam świąteczne przygotowania tydzień przed nimi.
    Świetny wpis.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczny klimat przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER

    ~~~~~>>>> Zapraszam do siebie.
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odp:)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja troszkę wcześniej zaczynam przygotowania;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bliżej święta i już to
    u Ciebie widać 🎅😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. tak świątecznie mi się zrobiło :) uwielbiam Boże Narodzenie i w sumie większość rzeczy jakie napisałaś ja też lubię :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh zapach pomarańczy to prawda, aa i mandarynek! myślę, że każdy ubiera się odświętnie dziwne by było spędzać je w piżamie haha! fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki takim postom jeszcze bardziej nie mogę doczekać się świąt! <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam pić zimą herbatę malinową :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta, Święta a tu nagle marzec

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx