Recenzja z Wielkiego Pikniku Olimpijsiego

Hej ! 
Co tam u Was ? Ja od tygodnia jestem w Warszawie i mam zamiar zostać w niej jeszcze tydzień. W dzisiejszym poście postanowiłam napisać recenzje z Wielkiego Pikniku Olimpijsiego. Tak, więc bez przedłużania już przechodzę do postu, ponieważ pewnie jesteście ciekawe co się na nim działo.
W sobotę 11 czerwca odbył się 18 Wielki Piknik Olimpijski na, który to wybrałam się z Rolandem. Można było na nim zobaczyć takie gwiazdy sportu jak: Stanisława Szydłowska, Jan Dydak, Kazimierz Czarnecki czy Krystyna Ostromencka - Garm. Oprócz tego, że udało mi się zobaczyć wielu oplimpijskich medalistów to również mam od nich autografy, które możecie zobaczyć poniżej:
Kajetan Broniecki
 Michał Jedliński
 Halidryga i Michał Jedliński 
 Stanisława Szydłowska 
 Michał Budkiewicz 
 Kazimierz Czarnecki
 Józef Ludwik
 Krystyna Krupa
Marcin Sypniewski
Barbara Herman-Niemczyk 
 Jan Dydak 
 Krystyna Ostromencka-Garyn
Oprócz atografów mam również zdjęcie z Janem Dydakiem i Kazimierzem Czarneckim, które możecie zobaczyć poniżej:
Jan Dydak
 Kazimierz Czarnecki
Bardzo się cieszę z tego, że byłam na tym pikniku, ponieważ miałam okazję zobaczyć sportowców, którzy zdobywali medale za czasów młodości moich rodziców oraz dziadków. 
Pozdrowienia ze stolicy i do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx