Jestem z Wami 3 lata

Hej ! 

Jak ten czas szybko leci, bo pamiętam chodź jak przez mgłę jak zakładałam ten blog, a tu już jestem z Wami 3 lata. Chodź jak pewnie niektórzy z Was wiedzą ten blog jest kontynuacją mojego poprzedniego bloga, który nazywał się jusinks.blogspot.com, który prowadziłam przez dwa lata. Przez te 3 lata zmieniło się dużo za równo w moim życiu prywatnym jak i blogowym.
Jeśli chodzi o moje życie prywatne to zmieniło się w nim:
- znalazłam chłopaka, który naprawdę mnie kocha i jestem z nim bardzo szczęśliwa;
- udało mi się schudnąć ( chodź moja waga nie jest i tak idealna );
- pracowałam przez pół roku w Warszawie i nadal szukam w niej pracy.
Jeśli chodzi o życie blogowe to największym sukcesem jaki na nim osiągnęłam to:
- rozreklamowanie go na Fan Page Rock Radia przez Piotra Kędziora Kędzierskiego;
- w ostatnim czasie nie miałam ani jednego hejta.
Trzy letnie podsumowanie bloga:
komentarzy - 5284
obserwatorów - 750
wyświetleń - ok. 125469 
Na koniec chciałam podziękować Wam za to, że znajdujecie chwilę czasu na to, aby wejść na niego i zostawić na nim swój ślad w postaci komentarza. Jesteście naprawdę wielkie i kochane :* 
Jeszcze muszę się Wam do czegoś przyznać:
Miałam już wahania, aby zakończyć swoją działalność na tym blogu, ponieważ brakowało mi weny twórczej, ale dzięki Wam, mojemu chłopakowi i po nie kąt mojej mamie i Kędziorowi wciąż tu jestem za co Wam bardzo dziękuję. 
Do następnego napisania :* papa ! 
Ps.
Co prawda urodziny mojego bloga przypadają w niedzielę (10.04), ale ze względu na to, że musiałam pilnie wyjechać do Rolanda postanowiłam napisać go dzisiaj korzystając z biblioteki. 
Pozdrawiam z Warszawy :) 

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych latek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  2. Jej gratuluję piękny wynik! rzadko kot do takiego dochodzi
    życzę ci kolejnych wielu pięknych lat z sukcesami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowy wpis! :)
    Gratuluje Ci tylu wyświetleń, komentarzy i wgl!
    I życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia we wszystkim a najwięcej w miłości! Dalszych sukcesów Ci życzę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny bardzo fajny post. Super podsumowanie
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje sukcesów zarówno w życiu prywatnym jak i blogowym ;)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ten czas szybko leci! Gratuluję :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko ten czas leci.
    Już trzy latka :)Gratulacje kochana !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje. Pamiętam Twoje początki i muszę Ci przyznać, że Twój blog bardzo się rozwinął :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałaś hejtów, więc nadróbmy to! ;)
    nie chodź, tylko choć
    zarówno piszemy łącznie
    hejt w dopełniaczu to hejtU, a nie hejtA
    pisze się poniekąd, a nie po nie kąt

    A tak poza tym to wszystkiego najlepszego i kolejnych 3 lat pisania!

    Pozdrawiam, Namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. rozwijaj się dalej!
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wielu kolejnych równie dobrych lat :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie to uczucie mieć idiotę za chłopaka ???

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx