Gdzie można mnie znaleźć

Hej ! 
Niestety musiałam wrócić z Warszawy, ponieważ nabawiłam się ostrego zapalenia dolnych dróg oddechowych i z tego powodu bardzo źle się czuję, ale mam nadzieję, że mi przejdzie do 5 maja, ponieważ dzień później mój chłopak ma urodziny na, których chciałabym być. W dzisiejszym poście postanowiłam, że w dzisiejszym poście umieszczę linki do moich portali społecznościowych, ponieważ bardzo lubię nawiązywać nowe znajomości a zwłaszcza z osobami o takich samych zainteresowaniach jak moje.
1. Mój Fan Page 

2. Mój oficjalny profil na Facebooku

3. Mój profil na ask,fm
 KLIK

4. Mój profil na Google+
 KLIK

Oprócz profili społecznościowych mam również dwie grupy na Facebooku. Linki do nich znajdziecie poniżej:

Grupa dla pasjonatów blogowania:
 KLIK

Grupa dla osób, które tak jak ja lubią zbierać autografy:

A Wy macie konta na portalach społecznościowych ? Jeśli tak to z chęcią przyjmę Wasze zaproszenie.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

  1. Nie posiadam tylko aska bo uważam, ze nie jest mi to do szczęścia potrzebne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam aska również uważam że mi to nie potrzebne, ja też mam urodziny 6 maja :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że umieściłaś linki do swoich portali :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na bieżąco z Twoimi postami, dzięki temu, że prowadzisz fun page. Bardzo fajnie, że dałaś do wszystkiego linki, dzięki temu będę mogła (tak jak i inne osoby) szybciej Cię znaleźć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    juwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do grupy "Blogowi pasjonaci". Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ale kwiatow duzo masz na profilach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No trochę jest tych portali społecznościowych.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo portali, chętnie do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam na fb, instagramie, goodle+, youtube, ddob...
    i to chyba te najważniejsze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kanał na YouTube, ale na nim wstawiam tylko filmiki z różnych koncertów, więc dlatego go nie podałam.

      Usuń
  11. Social media przede wszystkim widzę :P
    Ja mam na instagramie, facebooku, snapie, youtubie, google+, asku, zapytaj :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tych portali ;p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! Pamiętasz jeszcze mnie? :) Wróciłam i zapraszam na stare śmieci -> www.music-rocket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo dużo portali :)
    Ja moich chyba nie zliczę ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super konta !

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najładniejsze profilowe masz chyba na swoim prywatnym fb :) http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w cale się nie wysilałam ze zrobieniem tła :D, bo kwiatka znalazłam w necie na zwykłym czarnym tle w kształcie kwadratu, a ja tylko tło przedłużyłam.

      Usuń
  17. Przyznam się, że na żadnym nie ma profilu, bo jedynie na facebooku i instagram. To dwie moje uzależnione strony, które często odwiedzam :)
    Obserwuje a ty?
    mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam :) liczę na to samo!
    thefashionandmyself.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie da się o Tobie zapomnieć! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. obs gotowa! czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapalenie to niezbyt przyjemna sprawa..w takim razie życzę Ci zdrówka :*
    ja jestem uzależniona od instagrama, moja wielka miłość haha ♥

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx