Podsumowanie sierpnia & nowe nabytki

Cześć ! 
Jak spędzacie ostatni weekend wakacji, bo ja postanowiłam przyjechać do Konina i spędzić go w rodzinnym gronie. Korzystają z tego, że mam dostęp do Internetu postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę podsumowanie miesiąca sierpnia na blogu oraz pokażę Wam moje ubraniowe i kosmetyczne nabytki. 
Podsumowanie miesiąca sierpnia na blogu Jusinx:
Ilość wyświetleń - ok. 18,396
Ilość komentarzy - 21
Ilość obserwatorów - 747
Ilość postów - 2
Ilość zmian szablonów - 1 (o ile można powiedzieć, że poprawa nagłówka się do tego zalicza) 
Wiem, że statystyki są marne, ale to tylko i wyłącznie przesz to ze nie miałam czasu żeby iść gdzieś i skorzystać z Internetu. 
Moje najnowsze nabytki:
Ciuchy:








Większość z nich pochodzi ze sklepu Terranova. 
Kosmetyki:


Kosmetyki pochodzą z drogerii Rossmann. 
Cen zgodnie z tradycją pewnie już nie podaje, ponieważ gdzieś zapodziały mi się paragony :D 
Któregoś dnia w budynku stacji TVN były organizowane testy na suchość skóry, Ja oczywiście nic nowego o swojej skórze się nie dowiedziałam, ponieważ wiem od dawna, że jest ona sucha, ale postanowiłam ją zbadać dlatego, że w prezencie dawali żele pod prysznic Dave i miniaturki dezodorantów tej, że firmy. Ja oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wzięła kilku żeli i kilku dezodorantów, a z resztą jak dają za free to się bierze :D Zapachy jakie sobie wybrałam możecie zobaczyć na poniższych fotkach:

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

  1. co to za produkty z Isany? :)

    Zaobserwuj mnie (poinformuj mnie o tym), a odwdzięczę się tym samym i kilkoma komentarzami! :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są żele pod prysznic kupione za śmieszne pieniądze :)

      Usuń
  2. świetne rzeczy i ubrania ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ile wspaniałości, w oko wpadła mi koszulka z myszką miki :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na zmiętej pościeli? Słabo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten blog jest w całości bardzo słaby

      Usuń
  5. Fajne ciuchy :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości ;)

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Calkiem sporo ciekawych nowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przytulnie tu u Ciebie :)
    No to widzę sporawe zakupki były :)

    Spokojnej nocki :)

    http://ladyemblog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości, fajna akcja z tymi testami na suchość skóry, sama chętnie bym się przeszła na takie testy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx