Kartka z pamiętnika (31.08.2013r.-10.09.2013r.)

Cześć !
Co tam u Was i jak Wam mijają pierwsze dni roku szkolnego ? Ja na szczęście szkołę mam już za sobą, ale postanowiłam za siebie się wziąć i wczoraj pierwszy raz byłam na zajęciach z trenerem osobistym na, których to było całkiem fajnie. Jeśli chodzi o tamten tydzień to spędziłam go tradycyjnie na oglądaniu telewizora, siedzeniu przed komputerem i chodzeniu na spacery, ale byłam również u dentysty na wyrwaniu zęba z trzema korzeniami. Na początku się bałam ale jak tylko usiadłam i lekarz dał mi znieczulenie strach od razu mi minął. Po wyrwaniu zęba został mi na policzku mały obrzęk, który mi z czasem zejdzie i postanowiłam, że jak już go nie będę miała wybiorę się na leczenie kolejnych zębów, ponieważ się dowiedziałam teraz jak byłam u dentysty, że ani wyrywanie kolejne, ani leczenie kanałowe mi nie grozi. tylko i wyłącznie plombowanie, którego i tak się boje, ponieważ jest przy nim wiercenie, a tego boję się bardzo. Byłam również na zakupach na, których to kupiłam sobie: trampki, mgiełkę, oraz sukienkę. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:
Mgiełka do ciała "Super Playboy Body Mist":

Kupiłam ją w drogerii Natura. Zapłaciłam za nią 11.79 zł.
Trampki:
Kupiłam je w sklepie z tanim obuwiem. Zapłaciłam za nie 12.00 zł.
Sukienka:
Kupiłam ją w sklepie Butik. Zapłaciłam za nią 19.90.
W sobotę byłam u mojej chrzestnej (cioci) na urodzinach na, których to miło spędziłam czas, bo do domu wróciłam o pół nocy gdzieś, a pojechałam o 17. Chciałam Was prosić o trzymanie za mnie kciuków podczas trwania mojego odchudzania, ponieważ się boje, że po raz kolejny mi się to nie uda, ale szczerze mówiąc to też zależy ode mnie i mojej silnej woli, którą tak naprawdę mam bardzo słabą. Jeśli mam być z Wami szczera dzisiejsza notka miała pojawić się w niedzielę, ale przez problemy z laptopem i nadrabianiu zaległości na blogach piszę ją dzisiaj. To chyba byłoby na tyle jeśli chodzi o nią. Następna pojawi się zgodnie z moją tradycją jak tylko mniej lub bardziej ciekawego się u mnie wydarzy, a więc do napisania ; *

Komentarze

  1. sukienka śliczna <3
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy kupiłaś :D ja nienawidzę dentystów. -.-

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzka:)Nie przejmuj się,ja też będę musiała do dentysty;/ U mnie nowy post,a w nim zdjęcia z Zakopanego zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za dodanie mnie do Twojej listy blogów <3 Całus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy , czekam na stylizacje w nich : ) . Powodzenia w odchudzaniu , silna wola czyni wiele = ) . + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna i bardzo tania! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :) <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy :))

    obserwuje :) http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :-))
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx