Za co lubię wiosnę i wiosenna stylizacja


 Hej !

Mamy w końcu wiosnę tak, więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście napiszę na temat tego dlaczego lubię tę porę roku, umieszczę parę wiosennych zdjęć oraz wstawię wiosenną stylizacje, bo dawno żadnej nie wstawiałam. Tak, więc bez zbędnego rozpisywania się już przechodzę do tematu postu.

- wiosna to moja ulubiona pora roku

- za budzącą się przyrodę do życia

- za kwitnące tulipany 

- za dłuższe dni

- bo wiosną mam urodziny

- bo wiosną mam imieniny

- za w sam raz pogodę jak dla mnie 

- za lekkie ubrania

- za dalekie spacery

- bo w tedy mam najlepsze samopoczucie

- za majówkę

A Wy za co lubicie wiosnę?

Poniżej możecie zobaczyć parę zdjęć, które były robione nad stawem w Koninie. 



Jeśli chodzi o stylizacje to postanowiłam dobrać do fioletowej bluzki z dzetami czarne leginsy. Na to nałożyłam ramoneskę, natomiast jeśli chodzi o buty to postawiłam na botki. Jako dodatki miałam na sobie beżową chustę w kratę, srebrne kolczyki koła oraz czarną torebkę ze złotym i białymi dodatkami dodatkami. 




Bluzka - ciucholand 

Legginsy - Allegro

Buty - Ryłko 

Ramoneska - Lidl

Torebka - Guess 

Kolczyki - Mennica Bydgoska 

Chusta - prezent 

Zdjęcia były robione w pierwszy dzień wiosny w Licheniu. 

To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa!

Komentarze

  1. Też mam lepsze samopoczucie wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe miesiące, pełne różnorodnych barw to zdecydowanie to, co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki ❤ Też uwielbiam wiosnę. Nie wiedziałam, że masz wtedy zarówno urodzinki jak i imieniny❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest masa powodów, by kochać wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx