Hej !
Dzisiaj kończę niestety 30 lat. Napisałam niestety, ponieważ zaczynam pomału czuć się staro i też dlatego, że ten czas tak szybko leci, że nawet nie zauważyłam kiedy przyszła mi trzydziestka na kark. Tak, więc postanowiłam, że z tej okazji napiszę 30 faktów o sobie.




  1. Nazywam się Justyna Parucka i urodziłam się w piątek 23 marca 1990 roku.
  2. Pochodzę z Konina, w którym również mieszkam i się urodziłam.
  3. Żyje w pełnej rodzinie.
  4. Mam dwójkę braci.
  5. Jestem z wykształcenia Technikiem Technologi Żywienia.
  6. Od dziecka miałam różne zwierzęta. Począwszy od chomików, rybek czy śwince morskiej a kończąc na psie. 
  7. Od dziecka lubiłam podróżować i zwiedzać nasz piękny kraj.
  8. Mam chłopaka o imieniu Roland i jestem z nim od ponad 5 lat.
  9. Moim największym hobby jest zbieranie autografów oraz blogowanie. 
  10. Moją największą idolką jest Magdalena Tul.
  11. Od pewnego czasu wróciłam do słuchania zagranicznej muzyki z lat 90.
  12. W Polsce jest około 80 osób o nazwisku Parucki lub Parucka i wszystkie te osoby są moją bliższą bądź dalszą rodziną.
  13. Od dziecka mam problem z otyłością a próbowałam różnych diet, byłam nieraz w sanatorium z powodu mojej tuszy i miałam nawet zmniejszany żołądek a i tak wszystko powoduje u mnie tak zwany efekt yoyo. 
  14. Uwielbiam chodzić na dalekie spacery.
  15. Od jakiegoś czasu zmienił się diametralnie styl mojego ubierania się.
  16. Swoje ubrania kupuję za równo w sieciówkach, na targu jak i w lumpeksie. 
  17. Nie potrafię ładnie się malować.
  18. Nie umiem ładnie się uczesać. 
  19. Od dziecka mam problem ze zdrowiem i biorę na stałe różne leki. W chwili obecnej mam problem z układem ruchu i od 17 roku życia biorę na stałe leki na padaczkę.
  20. W szkole byłam wyśmiewana z powodu mojej otyłości, z tego, że jestem osobą niepełnosprawnym oraz dlatego, że nie było mnie stać na super ciuchy.
  21. Jestem uzależniona od papierosów i napojów energetycznych.
  22. Nienawidzę muzyki Disco Polo.
  23. Jestem miła dla ludzi i lubię pomagać innym.
  24. Gdy ktoś mnie wkurzy to nie pozwolę sobie wejść na głowę.
  25. Mam słabą cierpliwość. 
  26. Dużo przeklinam.
  27. Odkąd skończyłam 17 lat to stałam się osobą niewierzącą. 
  28. Nie lubię, gdy ktoś mi mówi co mam robić. 
  29. Lubię bardzo spędzać czas za równo ze swoją rodziną jak i ze swoim chłopakiem.
  30. Chciałabym przeprowadzić się na stałe do Warszawy.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. Wiem, że niektóre fakty się powtarzają za co Was bardzo przepraszam, ale też są nowe osoby na blogu i chciałam żeby one się czegoś więcej o mnie dowiedziały .
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

  1. Jak zmienił się styl Twojego ubierania się?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubieram się tylko w leginsy i bluzki zakrywające tyłek. Ewentualnie w sukienki. Nie noszę płaszczy tylko kurtki albo ramoneski i od czasu do czasu bluzy rozpinane. Jeśli chodzi o buty to nosze tylko adidasy, trampki, botki, baleriny a latem głównie japonki.

      Usuń
  2. Ciekawe fakty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz młodziutko i myślałam, że jesteś dużo młodsza. Życzę Ci, byś na stałe ze swoim ukochanych przeniosła się do Warszawy. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, 100 lat i dużo zdrowia ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Tez duzo przeklinam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jestem mało cierpliwa i dużo przeklinam ale papierosów i energetyków nie tykam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis :) Lubię tego typu posty, można się lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na post urodzinowy :) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkamy niedaleko siebie 🙈 bo ja w Witkowie 🤭
    Fajnie Cie blizej poznac! Buziaki i Obserwuje 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fakty :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myślałam, że tego typu posty są tak fajne. :D Świetnie Ci to wyszło, zrobiłaś to naprawdę ciekawie.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że mnie zaskoczyłaś, że kończysz 30 lat. Wyglądasz naprawdę młodziutko! Przesyłam Ci spóźnione,ale szczere życzenia urodzinowe- duuuużo zdrówka, bo tego nigdy za wiele, spełnienia marzeń i samych uśmiechów losu :) A 30-tka wcale nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx