MOJE NOWE AUTOGRAFY I ZDJĘCIA Z GWIAZDAMI ★

Hej !
Co tam u Was ? Ja tydzień temu wróciłam od mojego chłopka z Warszawy a już w czwartek jadę z rodzicami w góry. Będąc w stolicy zdobyłam parę nowych autografów i mam kilka zdjęć z gwiazdami, które możecie zobaczyć poniżej:

Jerzy Schejbal (aktor) 



Krzysztof Kalczyński (aktor)


Karol Strasburger (aktor)


Jerzy Kisielewski (dziennikarz)


Ewa Florczak (aktorka)


Wiesława Mazurkiewicz (aktorka)


Krystyna Tkacz (aktorka)


Włodzimierz Nahorny (muzyk)


Wojciech Zimiński (dziennikarz)


Anna Romanowska (aktorka)


Damian Damięcki (aktor)


Magdalena Schejbal (aktorka)


Hanna Bakuła (malarka)


Wojciech Zimiński (dziennikarz)


Stanisław Jaskułka  (aktor)


Joanna Szczepkowska (aktorka)


Krzysztof Ibisz (dziennikarz)


Magdalena Różczka (aktorka)


Stan Borys (muzyk)


Maria Niklińska (aktorka)


 Mateusz Damęcki (aktor)


Marek Przybylski 


 Adam Zdrójkowski (aktor)


Halina Rowińska (aktorka)


Bożena Stachura (aktorka)


Ewa Wiśniewska (aktorka)


Ava Max (piosenkarka)


Judith Owen (piosenkarka)


Mam nadzieję, że nie będziecie miały ni za złe tego, że od czasu do czasu będą na blogu pojawiały się moje najnowsze autografy i pamiątkowe zdjęcia z gwiazdami.
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Wow, jestem pod wrażeniem ile autografów udało ci się zdobyć będąc kilka dni w Warszawie! Ja odkąd tutaj mieszkam w życiu tyle sławnych osób nie widziałam :D szczęściara!

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci autografu od Adama :)
    Tyle gwiazd w jednym wpisie, gratuluję! :) :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się obłowiłaś. Ale w dwóch nazwiskach wkradły Ci się błędy - nie Anna Romanowska, ale Anna RomanTowska i nie Marek Przybylski tylko Marek Przybylik :) Pewnie z pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zazdroszczę zwłaszcza przysłowiowego Kubę z Rodzinki.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile sławnych osób spotkałaś! Z okazji Wszystkich Świętych było tyle gwiazd na Powązkach? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynka Ty zawsze wypatrzysz jakąś miejscówke gdzie są znani ludzie! Ta Ava Max wygląda trochę jak Lady Gaga. Super. Ja ostatnio na swojej drodze w galeriihandlowej natknęłam się na prezydenta Andrzeja Dudę :)

    Zapraszam na nowy post - w siodle! :-)
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju ale ci się pofarciło tyle autografów, a ja w życiu żadnego nie dostałam haha
    zazdroszczę ci zdjęcia z Ibiszem uwielbiam go haha
    pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne autografy :D
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholerka ile autografów świetnie tylko tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja się powiększa :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo tych nowych autografów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx