Co robiłam w Warszawie

Hej !
Przez prawie ostatnie trzy tygodnie przebywałam w Warszawie u mojego chłopaka tak. więc postanowiłam, że w dzisiejszym poście na piszę pokrótce co tam ciekawego robiłam.

Będąc w stolicy wybrałam się na dwa koncerty. Pierwszy z nich odbył się w Białołęce. Podczas niego miałam przyjemność zobaczyć między innymi gwiazdy programu "Jaka to melodia?". Drugi z nich odbył się w Warszawie i był to koncert muzyki Disco Polo za, którą średnio przepadam, ale poszłam na niego, ponieważ Roland lubi słuchać takiej muzyki. Oprócz tego nie odbyło się bez wizyty pod budynkiem telewizji TVN w celu zdobycia nowych autografów. Za równo moje nowe autografy jak i pamiątkowe zdjęcia możecie zobaczyć poniżej:


Anna Głogowska:


 Małgorzata Szarek:


 Robert Osam:


Joanna Dukaczewska: 


Magdalena Tul:


Tatiana Milewicz Puacz:


 Urszula Dębska:


 Alicja Napiórkowska:


 Robert Kudelski:


Magdalena Niewińska:

Będąc w Warszawie wybrałam się również na przejażdżkę zabytkowym tramwajem. Zdjęcia niego oraz z niego możecie zobaczyć poniżej:





Postanowiłam, że się nim przejadę, ponieważ byłam ciekawa tego jak kiedyś wyglądały tramwaje.
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa!

Komentarze

  1. Świetny ten zabytkowy tramwaj;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W stolicy musiało być super :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna relacja i bardzo ładnie wygląda ten tramwaj.

    ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile autografów zebrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Studiuję od roku w Warszawie, kocham to miasto, fajnie że byłaś :)

    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego spędzenia czasu w stolicy i zazdroszczę autografów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx