Czym się różni krem BB od kremu CC

Hej !
W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę różnice jakie występują po między kremem BB a CC, ponieważ do niedawna stosowałam BB, natomiast od niedawna zaczęłam używać kremu CC, ponieważ byłam ciekawa tego czym się różnią one od siebie.

Krem BB:
Skrót pochodzi od "beauty balm" lub "blomish blam" co po polsku oznacza balsam upiększający lub kryjący niedoskonałości.
Zastosowanie:
  • wyrównuje koloryt
  • tuszuje niedoskonałości
  • jest kremem koloryzującym
  • ma konsystencję lżejszą niż podkład, ale bardziej gęstą niż krem
  • chroni cerę przed wolno rodnikami
Minusami tych kremów jest bardo mały wybór kolorów oraz bardzo słaba trwałość.

Krem CC:
CC to skrót od "color correcting" lub "complexion corrector" co oznacza, że służy on głównie do wyrównania kolorytu cery.
Zastosowania:
  • ma lżejszą konsystencje niż krem BB
  • posiadają te same zalety co krem BB
  • ich główne zastosowanie ma polegać na rozjaśnianiu przebarwień i wyciszeniu rubieni
  • zawiera likopen, który zmniejsza rumień 
  • witaminę C, która działa rozświetlająco
  • idealnie nadaje się dla osób z przebarwieniami na taży, cerą naczynkową czy trądzikiem różowatym
Świetnym zastosowaniem jest stosowanie go jako bazy pod tradycyjny podkład. Dzięki temu wyrównuje koloryt cery, a przy okazji wykorzystujesz właściwości przeciwzmarszczkowe i nawilżające kremu. Odrobina kremu zapewni Twojej twarzy nieskazitelne, lekkie i trwałe wykończenie makijażu.

A Wy co woli krem BB czy krem CC, a może żadnego z nich nie stosujecie ?
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe ;) Używałam kremu BB, jednak uważam że to nie dla mnie. Wolę normalny podkład ;-)

    Zapraszam do mnie kochana ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nigdy się nie zastanawiałam nad różnicami kremu BB i CC, a jednak jest ich trochę :D Ja jednak preferuje standardowy podkład, jednak kiedyś stawiałam na krem BB ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem BB znałam zaś CC nie :D fajny post z ciekawymi informacjami :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę interesujący post, nigdy nie wiedziałam jaka jest różnica pomiędzy kremem bb a cc;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem stosuję krem CC, zamiast podkładu. Kremu BB nigdy nie próbowałam. No i szczerze - nie miałam pojęcia jaka jest dokładnie różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za świetny materiał. Akurat wczoraj byłam w drogerii i zastanawiałam się nad wyborem tego kremu CC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię latem zastępować zwykły podkład kremem Bb.
    Moja cera bardzo się z nim lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kremu BB lub CC uzywam tylko latem. Lubie je za dodatkowy efekt nawilzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teoria jest piękna, a dla marketingowców to tylko chwytliwe literki :P A tak btw to jestem BARDZO pozytywnie zaskoczona tym kremem z Sensique, jest świetny! A Garnier był u mnie mega bublem, taka tam skrajność ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę mimo wszystko normalny podkład, albo jego brak - na szczęście nie często mam potrzebę używania go
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega przydatny post, szkoda ze wcześniej na niego nie trafiłam bo szczerze aż do tej pory nie miałam pojęcia czym się te kremy różnią :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx