Hej ! 
Co tam u Was ? Ja siedzę od tygodnia już w Warszawie u mojego chłopaka. W dzisiejszym poście postanowiłam umieścić zimową stylizację, ponieważ żadnej dawno nie było na blogu.
Do włochatej czapki postanowiłam dopasować brązową kurtkę oraz brązowe buty, natomiast na nogach miałam czarne spodnie rurki. Jako dodatki postanowiłam dobrać komin w kolorze brudnego różu, czarne rękawiczki i czarną torebkę, natomiast pod kurtką miałam sweter w szarym kolorze.



czapka - no name
kurtka - Vera Moda
komin - New Yorker 
spodnie - Terranova 
sweter - Zara 
Torebka - prezent
Zdjęcia były robione w koninie jak jeszcze leżał śnieg. Cieszę się, że chociaż jedną zimową stylizacje udało mi się umieścić na blog :)
Do następnego napisania :* papa ! 

Komentarze

  1. Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look, chciałabym taki w swojej kolekcji :) Zapraszam na nową recenzję na bloga muzyczne-opinie.blogspot.com :)

    Pozdrawiam :*******

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja obserwuje i licze na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look, tylko ta sceneria wszystko psuje moim zdaniem... :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx