Jak spędziłam tegoroczne święta


Hej !
W tym roku Święta były inne niż zawsze a to dlatego, że już nie odczuwam ich tak jak kiedyś i też dlatego, że były inne niż wszystkie ze względu na panującą pandemię. Wigilię spędziłam z rodzicami, bratem oraz z babcią i dziadkiem, natomiast resztę świąt spędziłam w domu.  Jeśli chodzi o prezenty jakie dostałam w tym roku  to od rodziców dostałam pozłacaną biżuterię,  oraz pieniądze, od bratana zestaw kosmetyków Fa, natomiast od babci i dziadka dostałam pieniądze oraz słodycze. Moje prezenty świąteczne możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:

Biżuteria:

Zestaw kosmetyków:

Jeśli chodzi o moją świąteczną stylizację to w tym roku postawiłam na czerwoną sukienkę. Jako dodatki miałam kolczyki oraz bransoletkę w złote gwiazdki. Zdjęcie mojej świątecznej stylizacji możecie zobaczyć poniżej:

Niestety nie napiszę Wam z jakiego sklepu dana rzecz pochodzi, ponieważ nie pamiętam. 

Pozdrawiam i do następnego napisania 😘 papa !

Komentarze

  1. Wesołych świąt dla Ciebie!
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt kochana! :)
    Biżuteria, pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt;) pięknie prezentują się te kolczyki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty i super spędzony czas.Wesołych Świąt!

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx