Koncert Magdaleny Tul


Hej !
Co tam u Was, bo u mnie poza tym, że stresuje się wynikami badać, które mam do odbioru 24 lutego to wszystko jest w porządku. W dzisiejszym poście postanowiłam, że napiszę Wam w telegraficznym skrócie o moim pierwszym koncercie w tym roku mojej największej idolki jaką jest Magdalena Tul. Tak, więc nie rozpisuję się więcej tylko przechodzę do tematu postu.
Koncert Magdy miał miejsce 6 stycznia 2020 roku czyli w Święto Trzech Króli. Odbył się on w podwarszawskiej miejscowości Nieporęt a dokładniej w Gminnym Ośrodku Kultury. Magda podczas niego wykonała za równo swoje utwory jak i piosenki świąteczne oraz kolędy. Postanowiłam, że podczas niego nagram kilka krótkich filmików oraz zrobię trochę zdjęć, ponieważ chciałam mieć z niego jakąś pamiątkę. Poniżej możecie zobaczyć za równo nagrania jak i zdjęcia:























Po koncercie udało mi się spotkać z Magdą, zrobić sobie z nią pamiątkowe zdjęcie oraz dostać parę nowych autografów. Za równo zdjęcie jak i autografy możecie zobaczyć poniżej:




To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. 
Pozdrawiam i do następnego napisania :* papa !

Komentarze

  1. Super musiało być :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej pani, ale cieszę się, że udało ci się spotkać z panią Magdaleną po koncercie i zdobyć autografy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny autograf do kolekcji :) Życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wydarzenie,piękna pamiątka ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale cieszę się, że się swietnie bawiłaś :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki na pewno będą dobre, a koncert widać, że się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozwijać się tak kulturalnie! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koncert! :) I jeszcze to spotkanie po :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za wyniki. A jesli chodzi o koncert to kompletnie nie mam pojęcia co to za wokalistka i chyba nie znam żadnej jej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej wokalistki jeszcze :) Wspomnienia będą z pewnością wspaniałą pamiątką. A co do wyników badań, trzymam mocno kciuki aby było wszystko w porządku.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tej wokalistce, bardzo pięknie śpiewa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej wokalistce, ale musiałaś się super bawić :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNIE! BARDZO LUBIĘ TĄ WOKALISTKĘ! FAJNIE ŻE MOGŁAŚ JEJ POSŁUCHAĆ NA ŻYWO

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że miałaś możliwość uczestniczenia w koncercie Pani Magdaleny :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam jeszcze tej wokalistki, ale fajnie że miałaś możliwość bycia na koncercie :)
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
  16. As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 KG lighter than we do.

    (By the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING about "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    TAP this link to discover if this little quiz can help you release your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx