O współpracy z firmą Svea Healt Beauty Organic

Cześć !
Dzisiaj zgodnie z obietnicą napiszę w paru zdaniach o współpracy z firmą Svea Healt BeautyOrganic.Tak więc już bez zbędnego rozpisywania się przechodzę do tego jak to się zaczęło. 
W poniedziałek przyszła do mnie przesyłka od firmy Svea Healt Beauty Organic . Od, której to w ramach współpracy dostałam do przetestowania 30 ml szamponu do włosów. Możecie zobaczyć go na poniższym zdjęciu:

Nawiązując współpracę dostałam zdjęcie z pięcioma produktami z, którego mogłam sobie wybrać 1 do przetestowania tak, więc jak już wiecie wybrałam szampon. Oprócz niego do wyboru były jeszcze następujące produkty: Hand Crem, Shower Gel, Body Latino, Conditioner. Po wyborze kosmetyku 30 czerwca wysłałam swoje dane do wysyłki, a po tygodniu dostałam kopertę z przesyłką, którą możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu:
A w niej oprócz szamponu pojawiła się wizytówka sklepu, oraz list w, którym jest napisany sposób użycia szamponu i podziękowanie za nawiązanie współpracy. Ja nawiązywałam współpracę z firmą  Svea Healt Beauty Organic  przez Fan Page na portalu Facebook do, którego link znajdziecie klikając tutaj, natomiast adres strony sklepu to sklep.sveaholistic.pl. Jak tylko wypróbuję szampon, na pewno pojawi się jego recenzja na blogu. 
To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post. W następnym pojawi się recenzja lakieru do paznokci Rimmel 60 seconds. Tak, więc do napisania :* papa !

Komentarze

  1. Nie znam tej firmy, więc z chęcią zapoznam się z Twoją recenzją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy. Pierwszy raz słyszę, ze ktoś podjął się z nimi współpracy. Życzę powodzenia :)
    Zapraszam do mnie:
    http://thenatusworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie kojarzę tejfirmy ale już na wstępie mi się jeden produkt do przetestowania, i to jeszcze taki malutki ! Jeśli efekty mają być po kilku myciach to ty nawet nie masz jak zauważyć tego!
    Eh.... wygląda mi to na jakies sknerstwo...

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    I życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie znamy tej firmy ale czekamy na recenzję ,miłego testowania !

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do całej reszty, ponieważ również do tej pory nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)) Czekam na Twoją recenzję produktu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej firmy

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ,ale mam nadzieje ,że jak najszybciej zrobisz recenzje :)
    Pozdrawiam marciaaaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szampony w tubach ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej firmy, czekam na twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej firmie? :) ciekawi mnie produkt jaki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam ,że taka firma w ogóle jest na rynku , ale miło dowiadywać się czegoś nowego :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie ;) http://maniacbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie nam tej firmy, ale miłego testowania! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx