Kartka z Pamiętnika (26.06.2014r. - 1.07.2014r.)

Cześć !
Jak Wam minął pierwszy tydzień wakacji, bo mi szczerze mówiąc nie za ciekawie z dwóch powodów pierwszy z nich jest taki, że nadwyrężyłam sobie nogę, ale jak to ja musiałam od razu ją rozchodzić, natomiast drugi z nich jest taki, że siedziałam przeziębiona w domu, ale w sobotę już się czułam na tyle dobrze, że w końcu mogłam iść na spacer. Również w tym dniu wybrałam się do babci i dziadka na grilla na, którym była również ciocia z wujem i tak miło i w rodzinnej atmosferze spędziłam sobotnie po południe. Natomiast w niedzielę wybrałam się na daleki spacer, na którym to porobiłam sobie parę fotek, które będziecie mogli zobaczyć już niedługo na blogu, ponieważ będzie z nich post ze stylizacją, tak więc czekajcie cierpliwie. Jeśli chodzi o poprzedni tydzień, to oprócz tego, że w poniedziałek wybrałam się na zakupy, a w niedzielę wybrałam się do babci, to nic ciekawego się  wydarzyło. Były, to zwykłe, szare dni spędzone na dalekich spacerach, siedzeniu przed komputerem i oglądaniu telewizji. Moje nowe nabytki możecie zobaczyć na poniższych fotkach:




Cen niestety nie pamiętam, ponieważ gdzieś zapodział mi się paragon. Pamiętam tylko, że wszystkie rzeczy kupiłam w tak zwanym chińskim sklepie, więc dużo za nie nie zapłaciłam. Szczerze mówiąc miałam sobie kupić tylko wypełniacz do koka, ale jak widzicie na nim moje zakupy się nie skończyły. W niedzielę jak byłam u babci na działce, to postanowiłam sobie porobić parę fotek do stylizacji, która pojawi się w następnym poście. Jak na razie możecie zobaczyć moje najnowsze zdjęcie z babcią:


Pewnie jesteście ciekawi tego jak tam idzie moje odchudzanie, otóż schudłam 12 kg w ciągu 8 tygodni, bo właśnie tyle minęło od operacji. Dzisiaj zaczął się 9 tydzień i już mogę jeść normalne pokarmy, ale i tak będę się pilnowała, aby nie tyć tylko chudnąć jak najwięcej, ponieważ chce się w końcu zobaczyć odmienioną i to, że schudłam 12 kg bardzo mnie motywuje do tego motywuje. To byłoby na tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post w następnym pojawi się stylizacja, tak więc do napisania :* papa !

Komentarze

  1. ślicznie wyglądasz, powodzenia odchudzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! dbaj teraz o siebie aby wszystko było dobrze po operacji :) trzymamy kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki zatem! Zdrówka i dalszej silnej motywacji :) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, 12 kg to juz jest osiagniecie!!! :)
    Powodzenia i milych wakacji!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i życze powodzenia w dalszym odchudzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło Jezu Kochaniutka!
    12 kg to rewelacyjny wynik - bo spadasz stopniowo a nie nagle!
    Wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w odchudzaniu, wytrwałości ;)
    pytałas u mnie o obserwowanie. Jak już i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz rewelacyjnie. Dawno mnie nie było a tu taka niespodzianka. Trzymaj tak dalej, oby kolejne 12 kg ubyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. 12 kg? wow :) gratulacje ! :)
    świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciągle mam takie "szare dni" :D Ale gratuluję straconych kilogramów ;>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. już obserwuje :) fajny bloog :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, Ja też chcę tak gubić kilogramy...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za Ciebie! Oby nie zabrakło Tobie determinacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, nawet frotkom można zrobić fotkę, a co tam ;]
    Ładne etui, a śliczne błyskotki. Wiem to brzmi trochę, jak sroka, ale bardzo lubię błyskotki. Gdyby istniała możliwość bycia księżniczką, która zakłada takie kolie co wieczór na bal... hmm... nierealne marzenie. ale zawsze jakieś :) u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymaj tak dalej z odchudzaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak dobrego wyniku w odchudzaniu, ja chyba bym tak długo nie wytrzymała. Podziwiam Cie i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje wyniku w odchudzaniu i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolczyki! Gratuluję duzych wyników w odchudzaniu i życzę dalszej motywacji, pozdrawiam :)

    http://ciastolinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy, też czasem nie mogę się opanować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna torebeczka! :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w odchudzaniu! :) Trzymam kciuki za Ciebie!
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za miłe słowa :) Ja zabieram się za przeglądanie twojego bloga i dodaję do obserwowanych - w końcu każda kolejna XL-ka się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Naprawdę widać różnicę w twoim wyglądzie. Chudnij dalej!

    OdpowiedzUsuń
  24. widać różnicę! powodzenia dalej! :)

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Jusinx